Title: Long-term Partnership: Seeking n8n Expert for AI Agency (SME Projects)
Text:
Hi everyone,
I am currently building an AI Consulting Agency and am looking for a reliable, long-term partner to support the technical implementation of our projects.
What I do: My focus is on consulting for small businesses and SMEs. We aim to streamline business processes through AI-driven automation (voice agents, workflow optimization, etc.).
Implementation Standards: Since these workflows run in live production environments, I prioritize professional-grade builds. The flows must be “enterprise-ready” and include:
-
Robust Error Handling: Implementation of fallbacks, retries, and error notifications.
-
Monitoring & Screening: Clean logging and execution monitoring to proactively identify and resolve issues.
-
Stability: A scalable architecture that remains resilient even if third-party APIs experience downtime.
Who I’m looking for: A highly skilled n8n expert who is comfortable with complex workflows and API integrations (LLMs, CRMs, Messaging). I am looking for a professional partner interested in a long-term collaboration on equal footing.
Target Audience: Mainly local service providers, craft businesses, and specialized industries looking for pragmatic yet technically flawless solutions.
If you have the capacity and take pride in clean documentation and fail-safe execution, please reach out with a brief overview of your previous projects.
Best regards, Ulli
Hallo zusammen,
ich befinde mich aktuell im Aufbau einer KI-Beratungsagentur und suche zur Verstärkung meines Teams eine zuverlässige, langfristige Partnerschaft für die technische Umsetzung.
Was ich mache: Mein Fokus liegt auf der Beratung von Kleingewerben und KMU. Ziel ist es, Geschäftsprozesse durch KI-gestützte Automatisierungen ( Workflow-Optimierung etc.) effizienter zu gestalten.
Anforderungen an die Umsetzung: Da die Workflows in produktiven Umgebungen laufen, lege ich höchsten Wert auf Professionalität. Die Flows müssen “Enterprise-Ready” sein und folgende Standards erfüllen:
-
Robustes Error-Handling: Implementierung von Fallbacks und Fehlerbenachrichtigungen.
-
Monitoring & Screening: Sauberes Logging und Überwachung der Durchläufe, um Probleme proaktiv zu erkennen.
-
Stabilität: Skalierbare Architektur, die auch bei Ausfällen von Drittanbieter-APIs sicher reagiert.
Wen ich suche: Einen versierten n8n-Experten, der n8n als zentrales Tool beherrscht und Erfahrung in der Anbindung von KI-Modellen, CRMs und Messaging-Diensten hat. Du solltest Lust auf eine dauerhafte Zusammenarbeit auf Augenhöhe haben.
Zielgruppe: Vorrangig lokale Betriebe und Dienstleister, für die wir gemeinsam pragmatische, aber technisch einwandfreie Lösungen entwickeln.
Falls du Kapazitäten hast und Wert auf saubere Dokumentation und fehlerfreie Ausführung legst, freue ich mich über eine Nachricht mit Referenzen zu deinen bisherigen Projekten.
Beste Grüße, Ulli